Tvorba CSR reportu s využitím reportingového rámce GRI – Bc. Lucie Fialová
Bc. Lucie Fialová
Diplomová práce
Tvorba CSR reportu s využitím reportingového rámce GRI
Creating Corporate Social Responsibility Report using the GRI Guidelines
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou reportování o společenské odpovědnosti podniku (CSR reportování). V teoretické části práce je nejprve představen koncept společenské odpovědnosti podniku a hlavní výhody a nevýhody, které jsou spojeny s realizací CSR aktivit. Pozornost je dále věnována CSR reportování, jeho výhodám a nevýhodám, doporučením pro sestavení CSR reportu a současným trendům …víceAbstract:
The thesis is focused on the field of Corporate Social Responsibility (CSR). Theoretical part introduces the concept of Corporate Social Responsibility and the main affiliated advantages and disadvantages. Attention is also paid to the introduction of CSR reporting, its benefits and downsides, recommendations for evaluating CSR reports and the current trends. Practical part is dedicated to creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wkquf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Založení právnické osoby pro podnikání (právní a ekonomické aspekty, volba formy, výhody a nevýhody jednotlivých forem, postupy a běžné fungování)
Bělohlávková Bělohlávková -
Vlastnictví vodovodů a kanalizací v rámu legislativy ČR a jeho vliv na technický stav vodovodů a kanalizační sítě
Aleš Beran -
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
Vendula Spáčilová -
Internetový a samoobslužný prodej - nový fenomén v oboru optika a optometrie, výhody a rizika pro klienta
Michaela Gagová -
Motivace a angažovanost na pracovišti - Role finanční motivace v práci: výhody a nevýhody
Jakub Němeček -
Využití vnitřní a vnější motivace na pracovišti - výhody a nevýhody
Klára Vyhnálková -
Finanční výhody a nevýhody v prodeji a nákupu v e-shopech
Lenka Křížová -
Právní a ekonomické otázky založení a vzniku obchodní společnosti
Simona Morongová