Informační design : Obsah a forma při prezentaci firem, vnímání grafické informace – Judita Hlinková
Judita Hlinková
Bachelor's thesis
Informační design : Obsah a forma při prezentaci firem, vnímání grafické informace
Abstract:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část obsahuje dvě kapitoly – informační design a korporátní identitu. V obou kapitolách se snažím vysvětlit obsah těchto pojmů – informačního designu jako multidisciplíny a korporátní identity jako strategického nástroje úspěšnosti firmy. Zdůvodňuji jejich význam a dopad na podnikovou vizuální komunikaci. Informační design je věda poměrně mladá a pro …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/cvxpi/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2006
- Supervisor: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
- Reader: RNDr. Palovská Helena, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLINKOVÁ, Judita. \textit{Informační design : Obsah a forma při prezentaci firem, vnímání grafické informace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2006. Available from: https://theses.cz/id/61kap8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček -
Vizuální identita závodního okruhu Pragodrom
Jan Jiráček -
Korporátní identita Bohemia motion pictures a.s
Jan David Honys -
Vizuální identita města Letohrad
Kateřina Jeníková -
Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti
Ronald Steiniger -
Vizuální identita existujícího subjektu
Vojtěch VOBORNÍK