Informační design : Obsah a forma při prezentaci firem, vnímání grafické informace – Judita Hlinková
Judita Hlinková
Bakalářská práce
Informační design : Obsah a forma při prezentaci firem, vnímání grafické informace
Anotace:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část obsahuje dvě kapitoly – informační design a korporátní identitu. V obou kapitolách se snažím vysvětlit obsah těchto pojmů – informačního designu jako multidisciplíny a korporátní identity jako strategického nástroje úspěšnosti firmy. Zdůvodňuji jejich význam a dopad na podnikovou vizuální komunikaci. Informační design je věda poměrně mladá a pro …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/cvxpi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
- Oponent: RNDr. Palovská Helena, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček -
Vizuální identita závodního okruhu Pragodrom
Jan Jiráček -
Korporátní identita Bohemia motion pictures a.s
Jan David Honys -
Vizuální identita města Letohrad
Kateřina Jeníková -
Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti
Ronald Steiniger -
Vizuální identita existujícího subjektu
Vojtěch VOBORNÍK