Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami – Kateřina Beranová
Kateřina Beranová
Diplomová práce
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour in the Czech Food Market
Anotace:
Tématem diplomové práce je mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami. Cílem výzkumu je analyzovat rozdíly v mezigeneračním spotřebitelském chování na trhu s potravinami. Pochopení generačních charakteristik, potřeb, postojů, stylu komunikace a spotřebitelského chování nabízí nespornou konkurenční výhodu na vysoce konkurenčním trhu s potravinami. Sběr výzkumných dat …víceAbstract:
The topic of the thesis is an Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour in the Czech Food Market. The aim of the research is to analyse the differences in intergenerational consumer behaviour in the food market. Understanding generational characteristics, needs, attitudes, communication styles and consumer behaviour offers an indisputable competitive advantage in the highly competitive food …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146840
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2022
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Jan Kadlec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERANOVÁ, Kateřina. \textit{Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/61lx0k/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mezigeneračních rozdílů v chování spotřebitelů na trhu s módou
Denisa Hnátová -
Mezigenerační rozdíly v chování spotřebitelů na trhu populární hudby
Markéta Konvičková -
Komparace chování spotřebitelů generací baby boomers, X a Y v oblasti úvěrových aktivit finančních institucí
Michaela Toflová -
Analýza pracovního chování zástupců generace Y ve vybrané společnosti
Markéta Jedličková -
Srovnání životního stylu jednotlivých generací (Baby boomers, X, Y, Z)
Nikola VAVROUŠKOVÁ -
Mezigenerační rozdíly v deklarovaných lidských hodnotách v České republice
Kateřina Rydvalová -
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
Jan Fiala -
The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam
Thi Thuy Dung Nguyen