Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami – Kateřina Beranová
Kateřina Beranová
Master's thesis
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour in the Czech Food Market
Abstract:
Tématem diplomové práce je mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami. Cílem výzkumu je analyzovat rozdíly v mezigeneračním spotřebitelském chování na trhu s potravinami. Pochopení generačních charakteristik, potřeb, postojů, stylu komunikace a spotřebitelského chování nabízí nespornou konkurenční výhodu na vysoce konkurenčním trhu s potravinami. Sběr výzkumných dat …moreAbstract:
The topic of the thesis is an Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour in the Czech Food Market. The aim of the research is to analyse the differences in intergenerational consumer behaviour in the food market. Understanding generational characteristics, needs, attitudes, communication styles and consumer behaviour offers an indisputable competitive advantage in the highly competitive food …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146840
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2022
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Jan Kadlec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERANOVÁ, Kateřina. \textit{Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/61lx0k/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza mezigeneračních rozdílů v chování spotřebitelů na trhu s módou
Denisa Hnátová -
Mezigenerační rozdíly v chování spotřebitelů na trhu populární hudby
Markéta Konvičková -
Komparace chování spotřebitelů generací baby boomers, X a Y v oblasti úvěrových aktivit finančních institucí
Michaela Toflová -
Analýza pracovního chování zástupců generace Y ve vybrané společnosti
Markéta Jedličková -
Srovnání životního stylu jednotlivých generací (Baby boomers, X, Y, Z)
Nikola VAVROUŠKOVÁ -
Mezigenerační rozdíly v deklarovaných lidských hodnotách v České republice
Kateřina Rydvalová -
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
Jan Fiala -
The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam
Thi Thuy Dung Nguyen