Beáta Bařáková
Bachelor's thesis
Reklama z pohledu spotřebitele
Advertising from the Point of View of the Customer
Abstract:
Reklama z pohledu spotřebiteleBeáta BařákováBakalářská práce je zaměřena na působení reklamy na spotřebitele. Cílem bylo zjištění názorů na reklamu ve Zlínském kraji. Informace byly získány pomocí dotazníku. První kapitola je věnována komunikaci, komunikačnímu mixu a jeho nástrojům, tzn. reklamě, osobnímu prodeji, podpoře prodeje, práci s veřejností, přímému marketingu a sponzoringu. Je zaměřena na …moreAbstract:
Advertising from a consumer perspectiveBachelor thesis focuses on the effects of advertising on consumers. The aim was to find opinions of advertising in the Zlin region. Information was collected through a questionnaire.The first chapter is devoted to communication, the communication mix and its tools, ie. advertising, personal selling, sales promotion, public relations, direct marketing and sponsorships …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/80628
Thesis defence
- Supervisor: Anna Oplatková
- Reader: Elen Pešková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Cross-cultural analysis of consumer social media engagement
Aida Khadzhibiekova -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová