Geometrie v projektové výuce na 1. stupni ZŠ – Mgr. Klára Šerá
Mgr. Klára Šerá
Diplomová práce
Geometrie v projektové výuce na 1. stupni ZŠ
Geometry in project teaching at the 1st stage of elementary school
Anotace:
Diplomová práce Geometrie v projektové výuce na 1. stupni ZŠ si klade za cíl vytvořit projekt se zaměřením na geometrii, který bude aplikovatelný na prvním stupni základní školy. V teoretické části se práce zabývá Rámcovým vzdělávacím program pro základní vzdělávání, zaměřuje se na tematický okruh Geometrie v rovině a v prostoru. Učivo geometrie na prvním stupni ZŠ je blíže popsáno na učebnicích matematiky …víceAbstract:
The aim of this Diploma thesis „Geometry in project teaching at the 1st stage of elementary school“ is to create project focused on geometry, which would be used at primary school. The theoretical part of the thesis deals with framework educational programme for elementary education, focuses on the thematic area of Geometry in the plane and in the space. Geometry curriculum at primary school is decribed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o7bd5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jitka Panáčová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Eva Nováková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Methods of Using TPR at Upper-primary School Level
Kalužová Kalužová -
Student activating teachnig methods at English language lesson at primary school
Jana Pechancová -
Multicultural Perspective on Manchu art inheritance and development in Chinese Manchu primary school (Yongling Manchu primary school as a case)
Jia YAO -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Využití projektové metody pro výuku reálií v německém jazyce
Marta Baxantová -
Inovativní výukové metody a jejich uplatnění v hodinách zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Zuzana Hubeňáková -
Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1
Kateřina HOFMANOVÁ -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová