Projektové vyučování na 1. stupniZŠ – Tereza Klimková
Tereza Klimková
Diplomová práce
Projektové vyučování na 1. stupniZŠ
Primary school project education
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na studii projektové metody. Tato studie obsahuje historii projektové metody, seznamuje čtenáře s alternativními školami, které s projektovou metodou pracují, uvádí názory mnoha pedagogů na užívání této metody v praxi. V praktické části diplomové práce jsou navrženy dva projekty. Jeden je určen žákům 4. nebo 5. ročníku a druhý žákům 2. ročníkuAbstract:
The Diploma Thesis deals with essay of project method. This essay contains history of project method, alternativ systems which use this method, opinions of many educationalists on teaching by means of project method in practice. Contens of practical part are two projects. First of them is proposed for pupils from 4th or 5th class and second project is proposed for pupils from 2nd class
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2010
- Vedoucí: Alena Vavrdová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Využití principů skautingu a integrované terénní výuky v předškolním vzdělávání
Veronika Nesrovnalová -
Implementation of the CLIL method at lower-secondary schools
Markéta OCZKOVÁ -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná mezipředmětová výuka a projektové vyučování na základní škole speciální
Lucie Šťastná -
Projektové vyučování v prvouce
Dagmar Horká -
Integrované vyučování na 1. stupni základní školy
Barbora Šafářová -
Projektové vyučování a jeho využití při integraci českého jazyka a občanské výchovy na 2. stupni základní školy ve srovnání s integrovanou tematickou výukou
Veronika LIPOWSKA -
Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology
Lenka Gazurová
Název
Vložil
Vloženo
Práva