Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím – Bc. Jana MATĚJKOVÁ
Bc. Jana MATĚJKOVÁ
Master's thesis
Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím
Typology of consumers
Abstract:
Cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu identifikovat a popsat hlavní segmenty a jednotlivé typy zákazníků uvedených drogistických řetězců na základě jejich identity a spotřebního chování a následně uvést návrhy a doporučení pro drogistické řetězce. Práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje literárnímu přehledu, který byl zpracován na základě …moreAbstract:
The aim of this work was to identify and describe the main segments and individual types of customers of the drugstore chains on the basis of their identity and consumption behaviour and subsequently to make suggestions and recommendations for drugstore chains. The whole thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part of the thesis is devoted to the literature review …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Pavol Kita, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATĚJKOVÁ, Jana. \textit{Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/6228eg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATĚJKOVÁ, Jana. Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Vliv psychologických cen na nákupní chování spotřebitelů na trhu drogistického zboží do 100 Kč
Daniel Řezníček -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová -
Optimalizace struktury prodejního týmu firmy na trhu drogistického zboží
Radka Ratajová -
Analýza přínosu obchodního zástupce pro vybranou firmu se zaměřením na nezávislý trh
Kateřina Půčková -
Analýza nákupního chování na trhu s drogistickým zbožím
Kristýna Pavelková -
Podpora prodeje přes sociální sítě na trhu s drogistickým zbožím
Vladimír Vala -
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights