Sociální sítě v on-line marketingu galerií výtvarného umění – Eva Csémyová
Eva Csémyová
Diplomová práce
Sociální sítě v on-line marketingu galerií výtvarného umění
Social Network Sites in On-line Marketing of Museums of Fine Arts
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem on-line marketingu s důrazem na social media marketing a zejména sociální sítě. Zohledňuje možnost jejich využití v neziskovém sektoru pro komunikaci galerií výtvarného umění. Cílem práce je, na základě teoretických poznatků, provedení analýzy konkurence a dotazníkového šetření, navržení formy a obsahu komunikační kampaně realizované prostřednictvím vybrané sociální …víceAbstract:
This thesis deals with on-line marketing with focus on social media marketing and especially social network sites. It takes into account the possibility of their use in the nonprofit sector for communication of the museums of fine arts. The aim is, based on theoretical knowledge, analysis of the competitors, realization of the questionnaire survey and creation of the form and content of the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62203
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2013
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Jan Štíbr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62203
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Marketing a propagace v oblasti výtvarného umění
Jindřich KEKA -
Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU
Kateřina Janotová -
Marketing a management současného umění
Anna ŠLOCAROVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec