Marketingový výzkum trhu acidobazických analyzátorů v ČR – Ing. Simona Pamio
Ing. Simona Pamio
Master's thesis
Marketingový výzkum trhu acidobazických analyzátorů v ČR
Marketing reasearch of acid base analyzers market in Czech republic
Anotácia:
Hlavním cílem mé diplomové práce je provedení marketingového výzkumu trhu analyzátorů krevních plynů v České republice. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to teoreticko-metodologické a implementační. V úvodu jsou stanoveny cíle, kterých má být výzkumem dosaženo a nastíněny metody aplikace. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů marketingového výzkumu, jeho členění …viacAbstract:
The main issue of my graduation theses is the marketing research of the blood gas analyzer market in the Czech republic. The theses consist of two parts, the theoretical-methodology part and the implementation part. Objectives to be obteined by the research are determined in the preamble of the theses and there are also outlined application methods. The theoretical part is focused on definition of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yrzry/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Jitka Srpová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategie v řízení zdravotnického zařízení (SWOT analýza, koncepce, politika, tvorba a implementace strategie ve zdravotnickém zařízení)
David BESTA -
Analýza kulturní situace ve Velké Bíteši
Marcela Čechová -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Vztahy mezi organizacemi v odvětví veletrhů z pohledu strategie konkurence a kooperace
Nicoletta Akhlasová -
Strategie podniku při vstupu přímé konkurence na trh
Barbora Šmídová -
Analýza trhu a konkurence autoservisů a určení vhodné strategie pro vybraný autoservis
Zuzana Rázlová -
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Anna Kuzmich -
Inovační strategie vybraného moravského vinařství v podmínkách globální konkurence.
David Wurst