Digitální marketing ve vybrané evropské zemi – Tadeáš PETR
Tadeáš PETR
Bachelor's thesis
Digitální marketing ve vybrané evropské zemi
Digital marketing in a selected European country
Anotácia:
Předložená bakalářská práce se zabývá tématem "Digitální marketing ve vybrané evropské zemi". Teoretická část pojednává především o vybraných nástrojích digitálního marketingu a současně uvádí v souvislost informace a data z belgického trhu. Dále se zabývá rozvojem internetu a digitálního marketingu v Belgii a také prohlubováním vztahu se zákazníkem za pomoci digitálního marketingu. Praktická část …viacAbstract:
The presented bachelor thesis is focused on the topic of "Digital marketing in a selected European country". The theoretical part is mainly focused on selected digital marketing tools and at the same time it puts them into context with information and data from the Belgian market. Furthermore, it deals with the development of the Internet and Digital marketing in Belgium as well as the deepening of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. David Prantl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETR, Tadeáš. Digitální marketing ve vybrané evropské zemi. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Digitální marketing včetně projektové studie
Anna Přibylová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Vztah mezi self-esteem a utváření intimních a partnerských vztahů u vynořujících se dospělých
Kateřina Škaroupková