Prekoncepty vybraných pojmů tématického celku houby – Mgr. Petra Krejčí
Mgr. Petra Krejčí
Diplomová práce
Prekoncepty vybraných pojmů tématického celku houby
Preconcepts of certain terms - thematic unit fungi
Anotace:
Diplomová práce zjišťuje žákovo pojetí vybraných pojmů tématického celku houby u žáků prvníhou stupně ZŠ. Vyjma prvního ročníku, z důvodu náročnosti testování. Realizace výzkumu probíhá prostřednictvím didaktických testů, které byly sestaveny na základě analýzy učebních textů a platných učebních dokumentů.Abstract:
The diploma thesis deals with a set of certain terms concerning the thematic unit ‘Mushroom’ as understood by the first grade elementary school children. The research leaves out first year children due to the complexity of the testing process. The research was realized by means of didactic tests, which were based on an analysis of teaching texts and valid documents.Klíčová slova
Žákovo pojetí učiva Prekoncept konstruktivistické a transmisivní pojetí výuky RVP ZV Vzdělávací oblast Člověk a jeho svět didaktický test houby pupil’s conception of curriculum preconception constructivist and transmissive conception of education educational sphere Man and his world didactic test mushrooms.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zef6g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Iva Frýzová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Transmisivní a konstruktivistický přístup ve výuce občanské výchovy na příkladu multikulturní výchovy
Barbora Velebová -
Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ
Jana KARÁSKOVÁ -
Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ
Jana KARÁSKOVÁ -
Škola a učení v pojetí dětí mladšího školního věku
Lucie Kružíková -
Transmisivní a konstruktivistický přístup ve výuce občanské výchovy na příkladu multikulturní výchovy
Barbora Velebová -
Hodnocení efektivity vyučovacích metod ve výuce přírodopisu a biologie
Nikol PORUBOVÁ -
Využití International Primary Curriculum ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Tereza Frýbortová -
Vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie na 1. stupni ZŠ
Michaela Bulánková