Prekoncepty vybraných pojmů tématického celku houby – Mgr. Petra Krejčí
Mgr. Petra Krejčí
Master's thesis
Prekoncepty vybraných pojmů tématického celku houby
Preconcepts of certain terms - thematic unit fungi
Abstract:
Diplomová práce zjišťuje žákovo pojetí vybraných pojmů tématického celku houby u žáků prvníhou stupně ZŠ. Vyjma prvního ročníku, z důvodu náročnosti testování. Realizace výzkumu probíhá prostřednictvím didaktických testů, které byly sestaveny na základě analýzy učebních textů a platných učebních dokumentů.Abstract:
The diploma thesis deals with a set of certain terms concerning the thematic unit ‘Mushroom’ as understood by the first grade elementary school children. The research leaves out first year children due to the complexity of the testing process. The research was realized by means of didactic tests, which were based on an analysis of teaching texts and valid documents.Keywords
Žákovo pojetí učiva Prekoncept konstruktivistické a transmisivní pojetí výuky RVP ZV Vzdělávací oblast Člověk a jeho svět didaktický test houby pupil’s conception of curriculum preconception constructivist and transmissive conception of education educational sphere Man and his world didactic test mushrooms.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zef6g/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Iva Frýzová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Transmisivní a konstruktivistický přístup ve výuce občanské výchovy na příkladu multikulturní výchovy
Barbora Velebová -
Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ
Jana KARÁSKOVÁ -
Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ
Jana KARÁSKOVÁ -
Škola a učení v pojetí dětí mladšího školního věku
Lucie Kružíková -
Transmisivní a konstruktivistický přístup ve výuce občanské výchovy na příkladu multikulturní výchovy
Barbora Velebová -
Hodnocení efektivity vyučovacích metod ve výuce přírodopisu a biologie
Nikol PORUBOVÁ -
Využití International Primary Curriculum ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Tereza Frýbortová -
Vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie na 1. stupni ZŠ
Michaela Bulánková