Helena DANÍČKOVÁ
Master's thesis
Symptomy ADHD v mladším školním věku
ADHD symptoms at a younger age
Abstract:
Tématem diplomové práce je problematika poruchy ADHD a její vymezení v období, kdy žáci vstupují do školního prostředí. Cílem teoretické části bylo vymezení pojmu ADHD, příčiny vzniku a diagnostika. Součástí jsou rozpracované symptomy, které provází poruchu a další SPU a chování. Zpracována byla následná terapie ve školním a rodinném prostředí. V praktické části bylo cílem posouzení poruchy ADHD ze …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of ADHD and its definition in a period when pupils enter the school environment. The aim of the theoretical part was the definition of ADHD, causes and diagnosis. Part of it are developed symptoms that accompany the disorder and other SPU and behavior. Sequential therapy was prepared in the school and family environment. The main goal was to assessing ADHD from teachers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2015
Accessible from:: 30. 6. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2015
- Supervisor: Mgr. Kateřina Šámalová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DANÍČKOVÁ, Helena. Symptomy ADHD v mladším školním věku. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Terapie u dětí s ADHD
Zdeňka KRŮTOVÁ -
Porovnání úrovně čtení anglického textu u dětí se SPU a bez SPU
Tereza KUČEROVÁ -
Didaktické náměty do pracovních činností pro žáky s SPU na prvním stupni základní školy
Zuzana Greiplová -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Integrace žáka se SPU do vzdělávání v ZŠ Křivoklát
Edita Štillerová -
Sebepojetí žáka s SPU na prvním stupni ZŠ
Karolína Hlavatá -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová