Bc. Tereza Pojezná

Diplomová práce

Komparace metakognitivních charakteristik introvertních a extrovertních žáků základní školy na příkladu Khanovy školy

Metacognitive charakteristics comparision of elementary school introvert and extrovert pupils on example Khan's school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání za pomoci technologie ve vztahu k introvertům a extrovertům. Práce je členěna na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část vznikla na základě studia relevantní odborné literatury a věnuje se mimo jiné psychologickým typům, procesu učení či oblasti vzdělávání. V rámci empirické části byl realizován kvalitativní výzkum, jehož respondenty …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of education with the help of technology in relation to introverts and extroverts. The thesis is divided into the theoretical and the empirical part. The theoretical part was based on the study of relevant professional literature and deals, among other things, psychological types, the learning proces or the education area. Within the empirical part qualitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedoucí: RNDr. Michal Černý
  • Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta