Bc. Tereza Pojezná

Master's thesis

Komparace metakognitivních charakteristik introvertních a extrovertních žáků základní školy na příkladu Khanovy školy

Metacognitive charakteristics comparision of elementary school introvert and extrovert pupils on example Khan's school
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání za pomoci technologie ve vztahu k introvertům a extrovertům. Práce je členěna na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část vznikla na základě studia relevantní odborné literatury a věnuje se mimo jiné psychologickým typům, procesu učení či oblasti vzdělávání. V rámci empirické části byl realizován kvalitativní výzkum, jehož respondenty …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of education with the help of technology in relation to introverts and extroverts. The thesis is divided into the theoretical and the empirical part. The theoretical part was based on the study of relevant professional literature and deals, among other things, psychological types, the learning proces or the education area. Within the empirical part qualitative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: RNDr. Michal Černý
  • Reader: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta