Komparace metakognitivních charakteristik introvertních a extrovertních žáků základní školy na příkladu Khanovy školy – Bc. Tereza Pojezná
Bc. Tereza Pojezná
Master's thesis
Komparace metakognitivních charakteristik introvertních a extrovertních žáků základní školy na příkladu Khanovy školy
Metacognitive charakteristics comparision of elementary school introvert and extrovert pupils on example Khan's school
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání za pomoci technologie ve vztahu k introvertům a extrovertům. Práce je členěna na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část vznikla na základě studia relevantní odborné literatury a věnuje se mimo jiné psychologickým typům, procesu učení či oblasti vzdělávání. V rámci empirické části byl realizován kvalitativní výzkum, jehož respondenty …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of education with the help of technology in relation to introverts and extroverts. The thesis is divided into the theoretical and the empirical part. The theoretical part was based on the study of relevant professional literature and deals, among other things, psychological types, the learning proces or the education area. Within the empirical part qualitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wvbmd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedúci: RNDr. Michal Černý
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POJEZNÁ, Tereza. \textit{Komparace metakognitivních charakteristik introvertních a extrovertních žáků základní školy na příkladu Khanovy školy}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/634933/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
What matters in EdTech: An Analysis of Education Technology Trends
Dalibor Černocký -
Analýza aktivit skladu pomocí Process Miningu a využití Machine Learning technologií na jejich podporu
Vladislav Poverin -
Smartphone as an aid in the process of learning English language and its positive impact on students' information literacy
Iva Kubišová -
Faktory ovlivňující proces učení u žáků středních škol
Nikola Debrecíni -
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
Kateřina Lipavská -
Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy
Denisa HANÁKOVÁ -
Proces čtení u žáků se specifckými poruchami učení na I. stupni základní školy
Martina Procházková -
Introvert extrovertem
Jakub KRAMNÝ