Komparace metakognitivních charakteristik introvertních a extrovertních žáků základní školy na příkladu Khanovy školy – Bc. Tereza Pojezná
Bc. Tereza Pojezná
Diplomová práce
Komparace metakognitivních charakteristik introvertních a extrovertních žáků základní školy na příkladu Khanovy školy
Metacognitive charakteristics comparision of elementary school introvert and extrovert pupils on example Khan's school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání za pomoci technologie ve vztahu k introvertům a extrovertům. Práce je členěna na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část vznikla na základě studia relevantní odborné literatury a věnuje se mimo jiné psychologickým typům, procesu učení či oblasti vzdělávání. V rámci empirické části byl realizován kvalitativní výzkum, jehož respondenty …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of education with the help of technology in relation to introverts and extroverts. The thesis is divided into the theoretical and the empirical part. The theoretical part was based on the study of relevant professional literature and deals, among other things, psychological types, the learning proces or the education area. Within the empirical part qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wvbmd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: RNDr. Michal Černý
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POJEZNÁ, Tereza. \textit{Komparace metakognitivních charakteristik introvertních a extrovertních žáků základní školy na příkladu Khanovy školy}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/634933/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
What matters in EdTech: An Analysis of Education Technology Trends
Dalibor Černocký -
Analýza aktivit skladu pomocí Process Miningu a využití Machine Learning technologií na jejich podporu
Vladislav Poverin -
Smartphone as an aid in the process of learning English language and its positive impact on students' information literacy
Iva Kubišová -
Faktory ovlivňující proces učení u žáků středních škol
Nikola Debrecíni -
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
Kateřina Lipavská -
Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy
Denisa HANÁKOVÁ -
Proces čtení u žáků se specifckými poruchami učení na I. stupni základní školy
Martina Procházková -
Introvert extrovertem
Jakub KRAMNÝ