Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ – Ing. Anna Gruberová, DiS., MBA
Ing. Anna Gruberová, DiS., MBA
Bakalářská práce
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Strategy of Public Relations in Porsche Inter Auto CZ
Anotace:
Cílem této práce je doporučit vhodnou strategii Public Relations pro společnost Porsche Inter Auto CZ. Komunikační strategie bude navržena tak, aby zohlednila nejnovější trendy v Public Relations včetně teoretických pravidel komunikace a také současný stav ve společnosti. Intenzivnější a řízená prezentace PIA CZ v médiích by měla vést k pozitivnějšímu vnímání této firmy nejen zákazníky, ale i širokou …víceAbstract:
The aim of this work is to recommend an appropriate strategy for the Public Relations Society Porsche Inter Auto CZ. The communication strategy will be designed to reflect the latest trends in Public Relations, including theoretical rules of communication, as well as the current status in the society. More and controlled presentation PIA CZ media should lead to a more positive perception of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xwa7r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 10. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić