Návrh marketingového mixu svatební agentury – Lucie Povýšilová
Lucie Povýšilová
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu svatební agentury
Designing Marketing Mix for a Wedding Agency
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnutí efektivního marketingového mixu svatební agentury. Jako výzkumná metoda bylo zvoleno - osobní dotazování. Pomocí dotazníkového šetření byly zjišťovány preference potenciálních klientů nové svatební agentury. Návrhy a doporučení se týkaly vytvoření vhodného marketingového mixu, který umožní nové svatební agentuře sestavit nabídku služeb dle požadavků klientů …víceAbstract:
The goal of the bachaleor thesis is to propose efficient wedding agency marketing mix. The evaluation was done by personal questionaries recording potential customer's preferences. The thesis suggests suitable marketing mix which can be used to setup a service portfolio based on client's demand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102783
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Sandra Vítková
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Designing a marketing plan for the photo studio
Radoslava Stanislavová -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň -
A Business Plan for a Wedding Studio
Alice Holubová -
Pure: A Business Plan for a Wedding Agency
Monika Chodilíková -
Analýza marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci pro společnost Student Agency
Simona Kostková -
Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Student Agency, návrh marketingové kampaně
Ondřej LOUDA -
Návrh marketingové strategie pro firmu VISUS AGENCY, s.r.o.
Kateřina Svobodová