Znaky dnešního publicistického stylu – Veronika Fousková
Veronika Fousková
Bakalářská práce
Znaky dnešního publicistického stylu
Features of the contemporary publicistic style -The magazine Reflex
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá publicistickým stylem, jeho základními znaky, které stručně teoreticky popisuje. V praktické části bakalářské práce je popisována historie publicistického časopisu Reflex od roku 1990 do roku 2008. Znaky jednotlivých rubrik v tomto časovém období jsou porovnávány se znaky z vybraných čísel z roku 2009. Dále jsou popisovány znaky jednotlivých rubrik z vybraných čísel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB564
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: Jana Bartůňková
- Oponent: Miloslav Vondráček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Jazyková a literární kultura
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk a styl módních časopisů
Eliška Cetkovská -
Jazyk a styl místních tiskovin
Kateřina Holanová -
Jazyk a styl editorialů a komentářů Erika Taberyho v časopise Respekt
Karolína PAJEROVÁ -
Jazyk a styl psaných zpravodajských textů
Miloslava NOSKOVÁ -
Jazyk a styl časopisu Sestra
Lucie MUŽÍKOVÁ -
Komparace tištěné a online formy týdeníku Reflex
Lucie BEŇOVÁ -
Povolání: Grafik (Série publicistických rozhovorů pro časopis Reflex)
Martina Štefková Balášová -
Fenomén tetování v České republice – soubor rozhovorů pro magazín Reflex
Karel Selinger