Spolupráce mateřské školy a rodiny při rozvoji emoční inteligence dítěte – Bc. Radka Vondrušková
Bc. Radka Vondrušková
Bakalářská práce
Spolupráce mateřské školy a rodiny při rozvoji emoční inteligence dítěte
Cooperation between kindergarten and family on developement of childrens emotional intelligence
Anotace:
Tato bakalářská práce v teoretické části charakterizuje a vyzdvihuje důležitost emoční inteligence a popisuje schopnosti vedoucí k jejímu rozvoji. Zvládání těchto schopností podporuje rozvoj dítěte a napomáhá tak úspěšnosti v jeho životě. Dané schopnosti je důležité rozvíjet již v předškolním věku, čímž se klade důraz na podporu jak ze strany předškolních pedagogů, tak rodičů. Cílem praktické části …víceAbstract:
Theoretical part of this bachelor thesis describes and highlights the importance of emotional intelligence and the abilities leading to its development. Managing these abilities supports the development of the child and helps to success in his or her life. These abilities are important in pre-school age, emphasizing the support from pre-school teachers and parents. The aim of the practical part was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/afved/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Šafařík, Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Emoční inteligence v předškolním vzdělávání
Nikola Chládková -
Rozvoj emoční inteligence dětí předškolního věku
Květa Mrázková -
komunikační kompetence jako součást profesního profilu sociálního pedagoga
Klára SOUČKOVÁ -
Vnímání a řešení konfliktních situací ve vztahu učitel a žák z pohledu pedagoga.
Veronika Vrbecká -
Autistické rysy, empatie a systemizace u rodičů dětí s poruchou autistického spektra
Veronika BILANOVÁ -
Vztah empatie u adolescentů a jejich rodičů
Jana ORLICKÁ -
Dětský temperament a jeho souvislosti s reakcemi rodičů negativní emoce dítěte
Pavla FRČKOVÁ -
Reakce rodičů na negativní emoce dítěte a jejich souvislost s chováním dítěte v mateřské škole
Sára Anne ŠIMONOVÁ