Analýza marketingové komunikace neziskové organizace – Klára Sladká
Klára Sladká
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace
Marketing Communication Analysis of the Non-profit Organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace. Hlavním cílem práce je analýza současné marketingové komunikace neziskové studentské organizace AIESEC Ostrava pomocí kvantitativního marketingového výzkumu, kterým bylo v tomto případě dotazování. V teoretické části je popsána charakteristika organizace, teoretická východiska marketingové komunikace a popis sběru …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication analysis of a non-profit organization. The main objective is the analysis of current marketing communication of a non-profit student organization AIESEC Ostrava, that was carried out by quantitative research. In this case, it was research made by questionnaire. The theoretical part describes the characteristics of the organization, the theoretical …víceKlíčová slova
marketingová komunikace nezisková organizace AIESEC Ostrava produkt event marketing internetová komunikace přímý marketing osobní komunikace neosobní komunikace reklama osobní prodej podpora prodeje public relations word of mouth marketing buzz marketing virový marketing guerilla marketing product placement analýzaKeywords
marketing communication non-profit organization AIESEC Ostrava product event marketing online communication direct marketing personal communication impersonal communication advertisement personal selling sales promotion public relations word of mouth marketing buzz marketing viral marketing guerilla marketing product placement analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Sandra Vítková
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané organizace
Michal Maceček -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Hana Klimánková -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Vladimír Polášek -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Marketingová komunikace ve vybrané organizaci
Aneta Procházková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná