Bc. Vladimír Polášek

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané organizace

Marketing communication of a selected organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení marketingové komunikace organizace Ponature s.r.o. s cílem navržení možných zlepšení v této oblasti. K dosažení stanoveného cíle jsou využita data sekundární z dostupných zdrojů a data primární získaná marketingovým průzkumem. První kapitola práce se věnuje teoretickým východiskům marketingu a marketingové komunikace s důrazem na marketingový komunikační …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on evaluating the marketing communication of the organization Ponature s.r.o. with the aim of proposing possible improvements in this area. Secondary data from available sources and primary data obtained through a marketing survey are used to achieve the stated objective. The first chapter of the thesis deals with the theoretical background of marketing and marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/l26iw/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tereza Ikášová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce