Analýza marketingové komunikace neziskové organizace – Klára Sladká
Klára Sladká
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace
Marketing Communication Analysis of the Non-profit Organization
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace. Hlavním cílem práce je analýza současné marketingové komunikace neziskové studentské organizace AIESEC Ostrava pomocí kvantitativního marketingového výzkumu, kterým bylo v tomto případě dotazování. V teoretické části je popsána charakteristika organizace, teoretická východiska marketingové komunikace a popis sběru …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication analysis of a non-profit organization. The main objective is the analysis of current marketing communication of a non-profit student organization AIESEC Ostrava, that was carried out by quantitative research. In this case, it was research made by questionnaire. The theoretical part describes the characteristics of the organization, the theoretical …moreKeywords
marketingová komunikace nezisková organizace AIESEC Ostrava produkt event marketing internetová komunikace přímý marketing osobní komunikace neosobní komunikace reklama osobní prodej podpora prodeje public relations word of mouth marketing buzz marketing virový marketing guerilla marketing product placement analýzaKeywords
marketing communication non-profit organization AIESEC Ostrava product event marketing online communication direct marketing personal communication impersonal communication advertisement personal selling sales promotion public relations word of mouth marketing buzz marketing viral marketing guerilla marketing product placement analysis
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/107524
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Sandra Vítková
- Reader: Šárka Velčovská
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané organizace
Michal Maceček -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Hana Klimánková -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Vladimír Polášek -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace ve vybrané organizaci
Aneta Procházková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová