Centra sdílených služeb - od teorie k praxi – Ing. Zuzana Koslerová
Ing. Zuzana Koslerová
Bakalářská práce
Centra sdílených služeb - od teorie k praxi
Shared service centre- from theory to practise
Anotace:
Firmy při hledání úspor v období recese častěji přistupují k využívání center sdílených služeb, které umožňují efektivnější zajišťování činností a snižování nákladů. Stále více společností proto zvažuje vyčlenění podpůrných procesů a přesunutí jich pod jednu střechu. Česká republika patří od konce devadesátých let k oblíbené lokalitě pro zakládání center sdílených služeb. Ve své bakalářské práci se …víceAbstract:
In their search for the new ways of economizing during the period of recession, the firms tend to utilize the shared service centers which allow for more efficiency in work and lower costs. Therefore, more and more companies consider outsourcing of the supporting processes from the subsidiaries and their transposition to one location. In the late 90s, Czech Republic became very popular regarding the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/epdyb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ondřej Holub
- Oponent: doc. Endre Tóth, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Hands, Hearts, or Heads? Shared Services Centre and Commodification of Work in a Multinational Corporation
Petr Mezihorák -
Nákupní centrum jako městský veřejný prostor
Jakub Brož -
Získávání a výběr zaměstnanců pro centrum sdílených služeb
Denisa DOHNÁLKOVÁ -
Centrum sdíleného pracovního prostoru
Václav Večerka -
Proces účetního výkaznictví v centrech sdílených služeb
Erblin Tanushi -
Zhodnocení metod rozvoje zaměstnanců v centru sdílených služeb multinacionální společnosti
Jaroslav Vinař -
Řešení požadavku na zvýšení Service Level ve výrobní společnosti
Petra Černínová -
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Petra Sitková