Logopedická prevence u dětí předškolního věku v regionu Frýdek-Místek – Bc. Renata Janáčková
Bc. Renata Janáčková
Diplomová práce
Logopedická prevence u dětí předškolního věku v regionu Frýdek-Místek
Logopedicae prevention of preeschool children in Frydek-Mistek region
Anotace:
Anotace Diplomová práce s názvem Logopedická prevence u dětí předškolního věku v regionu Frýdek – Místek je zaměřena na zjištění úrovně logopedické péče v jednotlivých mateřských školách v tomto územním celku. Upozorňuje na rezervy logopedické prevence dětí předškolního věku. Teoretická část přesně definuje a objasňuje pojmy logopedie, řeč,narušená komunikační schopnost (NKS) a prevence. Výzkumná část …víceAbstract:
Annotation This thesis with the title „Logopedical prevention of preschool age children in the region Frydek-Mistek“ is focused on to identify the level of logopedical care in particular kindergartens in this territory. This thesis refers to reserves of logopedical prevention of preschool age children. The theoretical part exactly defines and clarifies conceptions as logopedy, speech, defected communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w8hm3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2008
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Plán prevence narušené komunikační schopnosti v mateřských školách
Kamila Večeřová -
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Frekventovaná a klíčová slova v románu Colour of Magic od Terryho Pratchetta
Vojtěch Hrůza