Bc. Klára Sehnalová, MSc.

Diplomová práce

Rebranding a jeho řízení ve vybrané společnosti

Rebranding and its management in a selected company
Anotace:
Práce je zaměřena na oblast budování a změny obchodní značky (tzv. rebrandingu). Jejím cílem je detailní identifikace a prozkoumání klíčových faktorů ovlivňujících úspěšné budování obchodní značky (brandu) a její změny. Tyto znalosti jsou následně využity při plánování projektu tvorby nové identity vybraného podniku a pro sestavení akčního plánu pro zavedení a řízení přechodu ze značky původní na značku …více
Abstract:
The tesis is focused on building and changing brand (rebranding). The goal is a detailed identification and explanation of key factors affecting the successful building of a brand and its change. This knowledge will be used in planning and creating a new identity of the selected company. This knowledge will be also used to creating an action plan for the implementation and management of the transition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lukáš Mazánek, Ph.D.
  • Oponent: Ondřej Benda, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON