Analýza marketingových charakteristik a spokojenosti zákazníků s realizací specifického cvičebního programu, mapování motivace k pohybu u frekventantů rekondičního cvičení (pilates) – Kateřina Doubravová
Kateřina Doubravová
Bachelor's thesis
Analýza marketingových charakteristik a spokojenosti zákazníků s realizací specifického cvičebního programu, mapování motivace k pohybu u frekventantů rekondičního cvičení (pilates)
Analysis of marketing characteristics and customer satisfaction with the implementation of a specific exercise program, mapping the motivation to move among Pilates reconditioning exercise trainees
Anotácia:
Práce s kvantitativním výzkumným designem se zabývala analýzou marketingových charakteristik a spokojenosti zákazníků s realizací specifického cvičebního programu a mapováním motivace k pohybu u frekventantů rekondičního cvičení pilates. Cílem bylo vypracovat marketingovou analýzu širších podmínek realizace specifického cvičebního programu a zároveň zmapovat úroveň spokojenosti zákazníků a identifikace …viacAbstract:
The work with a quantitative research design dealt with the analysis of marketing characteristics and customer satisfaction with the implementation of a specific exercise program and the mapping of motivation to move among Pilates restorative exercise participants. The aim was to develop a marketing analysis of the broader conditions of the implementation of a specific exercise program, while mapping …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
- Oponent: Jan Šimek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOUBRAVOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza marketingových charakteristik a spokojenosti zákazníků s realizací specifického cvičebního programu, mapování motivace k pohybu u frekventantů rekondičního cvičení (pilates)}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/6478j4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
Dětský pilates v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Natálie Klempová