Mimořádné nadání a inteligence u dětí předškolního a mladšího školního věku – Marcela Dvořáková, DiS.
Marcela Dvořáková, DiS.
Bakalářská práce
Mimořádné nadání a inteligence u dětí předškolního a mladšího školního věku
Extremely talented and intelligent children in the preschool and early school age
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou mimořádně nadané děti v předškolním a mladším školním věku. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá definováním pojmů nadání, talent, inteligence, modely nadání, druhy nadání. Dále je zaměřena na základní charakteristiku nadaných dětí, jejich definici, projevy chování a problémy. Práce se zaměřuje také na skupinu nadaných dětí, které …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with exceptionally gifted children in preschool and younger school age. The work consists of two parts theoretical and practical. The theoretical part deals with defining the concepts of gift, talent, intelligence, talent models and types of talent. It is focused on the basic characteristics of gifted children, their definition, behaviors and problems. The work also focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dvořáková, Marcela. Mimořádné nadání a inteligence u dětí předškolního a mladšího školního věku. Brno, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika nadaných dětí v MŠ v návaznosti na další vzdělávání
Renata Hančíková -
Projevy nadaného dítěte ve školním a rodinném prostředí
Kateřina Malotová Předínská -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková -
Nadaní žáci v matematice
Hana Hartová -
Rozvíjení matematického nadání žáků na 2. stupni ZŠ.
Iveta LUNGOVÁ -
Využití hudebního nadání v rámci terapie u osob s balbuties
Kateřina Burgetová -
Genderové mapování sociální inteligence nadaných dětí na 1. stupni základní školy.
Denisa ŠNAJDROVÁ -
Rozvoj emoční inteligence mimořádně nadaných dětí
Jarmila Jánská