Lenka Ducháčová

Bakalářská práce

Fenomén slev na počátku nového milénia

The discount phenomenon at the beginning of the new millennium
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je výzkum chování spotřebitele v závislosti na slevových nabídkách. V teoretické části je definováno nákupní chování a druhy cen, se zaměřením na magické slovo ZDARMA. V další části je poskytnut pohled do zákulisí nízkých cen v obchodních řetězcích a představen vývoj českých obchodních sítí spolu s rostoucí nabídkou slev na českém trhu. Zvláštní kapitola je věnována slevovým …více
Abstract:
This bachelor's thesis aims to research into the consumer behaviour with respect to sales and discounts. The theoretical part provides the definition of consumer behaviour and forms of sales and discounts, focusing on the phrase "for FREE". The next part takes a look "under the bonnet" of low prices in retail chains and introduces Czech retail chains and their recent development along with the continuously …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Vladimíra Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26669