Hodnocení implementace e-learningu do výuky na vysoké škole – Bc. Iveta LULKOVÁ
Bc. Iveta LULKOVÁ
Master's thesis
Hodnocení implementace e-learningu do výuky na vysoké škole
Evaluation of e-learning implementation to education at universities
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem ?Hodnocení implementace e-learningu do výuky na vysoké škole? se věnuje tématu zavádění moderních technologií do vzdělávání, kterým se v současnosti zabývá většina českých vysokých škol, protože je nesporné, že vstup nových technologií do vzdělávání významně ovlivňuje celý průběh vzdělávacího procesu. Autorka si stanovila tři cíle diplomové práce: získat a následně statisticky …moreAbstract:
Diploma thesis with title ?Evaluation of E-learning Implementation to the Education at the University? concerns the subject of modern technologies loading to the education because it is necessary that entrance of new technologies to the education notably influence the whole course of educational process. In introduction three diploma thesis aims were given: to obtain and subsequently to evaluate statistically …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2010
Accessible from:: 9. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2010
- Supervisor: Doc. RNDr. Martin Malčík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LULKOVÁ, Iveta. Hodnocení implementace e-learningu do výuky na vysoké škole. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy - Prevention and Resocialization
Theses on a related topic
-
Blended learning ve výuce žáků s SPU
Robin Horák -
Obsahová analýza blended learningových kurzů a literatury
Martina Zoubková -
Implementace e-learningu na Masarykově gymnáziu ve Vsetíně
Olga Biernátová -
Potenciál učebních principů digitálních her uplatněný v e-learningu
Jan Miškov -
Návrh a implementace e-learningu v zájmové oblasti
Věra Laubová -
Implementace e-learningu při vzdělávání zaměstnanců
Tomáš Uhlík -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK