Kinetická typografie a vizuální styl – BcA. Juliána SEDLÁKOVÁ
BcA. Juliána SEDLÁKOVÁ
Master's thesis
Kinetická typografie a vizuální styl
Kinetic typography and visual style
Anotácia:
Tato diplomová práce za zabývá zpracováním vizuálního stylu firmy Gate To Music. Záměrem je vytvořit komplexní vizuální styl, který bude propojovat prvky vizuálního stylu s kinetickou typografií a luminiscencí.Abstract:
This diploma thesis deals with designing the visual style for the Gate To Music company. The intention is to create a comprehensive visual style that will connect visual style elements with kinetic typography and luminescence.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. ak. mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLÁKOVÁ, Juliána. Kinetická typografie a vizuální styl. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / odbor:
Design / Design - Graphic Design I
Práce na příbuzné téma
-
Vliv kinetické typografie na množství zapamatovaných informací
Jitka Trojanová -
Kinetická typografie: teorie a techniky
Vít Rýznar -
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
Tereza Vaidová -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Možnosti vizuální exprese – grafický design Divadla na provázku
Martin Maryška -
Empowering Cancer Patients through Personalized Information: User-Centered Design of an E-Health System
Marko Řeháček -
Grafický design jako forma vizuální komunikace
Erika Mithoferová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ