Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov – Bc. Vladislava Vystrčilová
Bc. Vladislava Vystrčilová
Diplomová práce
Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov
The Guerilla Marketing Project Proposal for the Castle Lukov
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu guerilla marketingu pro hrad Lukov. V rámci analytické části je využito několika analýz. Nejprve PESTLE analýza makrookolí hradu, dále Porterova analýza konkurenčního prostředí. Následně je analyzován marketingový mix v rámci 8 P. Na základě souhrnu poznatků je vypracována SWOT analýza a analýza komunikačního mixu. V projektové části pak práce navrhuje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a project consisting of Lukov castle's guerrilla marketing. In the analytic part of this thesis includes several kinds of analyses. The first is the PESTLE analysis of macro-surroundings of the castle; furthermore, Porter's analysis of competitive forces will be explored. 8 P marketing mix will be analysed as well. Based on the gathered data, the SWOT analysis will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Durďáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vystrčilová, Vladislava. Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech
Kateřina Kuthanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Yana Galkina -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Lucie Oravcová -
Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o.
Barbora Rektoříková -
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Ester Bendová -
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Halina Daová -
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Alena Krýchová -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský