Role Destinační agentury České středohoří v rozvoji regionálního cestovního ruchu – Bc. Tereza Voborníková
Bc. Tereza Voborníková
Master's thesis
Role Destinační agentury České středohoří v rozvoji regionálního cestovního ruchu
The role of the Czech Central Mountains destination agency in development of regional tourism
Anotácia:
Zvýšení kompetencí obcí a krajů v procesu rozhodování přináší větší zodpovědnost v otázkách hospodaření. Pokud se má obec i kraj rozvíjet, musí si v současnosti najít cesty k získání finančních prostředků. Jednou z cest ke zvýšení soběstačnosti je lokální či regionální cestovní ruch. Obce a kraje mají šanci využít současného trendu, který vede k decentralizaci turismu. Čeští i zahraniční turisté rádi …viacAbstract:
Increasing the competencies of municipalities and counties in the decision-making process brings greater responsibility in matters of management of finances. If a municipality and a county want to develop nowadays, they must find ways to raise funds. One way to increase their self-sufficiency is local or regional tourism. Municipalities and counties have a chance to capitalize on the current trend …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l9er2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedúci: PaedDr. Václav Netolický
- Oponent: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
The Phenomenon of Euroscepticism – A Comparative Analysis of the Federal Republic of Germany and the Czech Republic
Henner Brandes -
The Roles of the Company Trade Fairs Brno Co. in Relation to Regional Development
Ludmila Fironová -
Application of a Social Accounting Matrix (SAM) Fixed-Price Multiplier Model to Analyze SADC Regional Trade Outcomes for Zimbabwean Household Nutrition and Food Security
Chido Rutendo WAMAMBO -
Efektivita eyetrackingu při virtuální marketingové komunikaci Destinační agentury Dolní Poohří
Petra Voglová -
Destinační agentury jako rozvojový potenciál regionu
Zdeňka Vondráčková -
Význam zřízení Destinační agentury Krušné hory pro rozvoj obcí horského regionu
Michaela Trylčová -
Investiční rozvoj firmy s využitím franšízy
Alena Trojanová -
Vyhodnocení účinnosti vybraných aktivit Agentury pro regionální rozvoj, a.s. Ostrava pro rozvoj Moravskoslezského kraje
Gabriela Murcková