Kamilla Dóra Wachtler

Master's thesis

Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company

Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Abstract:
Internet a nové, rychle se objevující a ěnící online technologie vyvolaly podstatné změny v marketingu -- obzvláště pak pokud jde o direct marketing. Kromě rostoucí oblíbenosti internetu má na tradiční metody marketingu vliv rovněž rozvoj databází a marketingu typu one-to-one. Tato práce ukazuje možnosti aplikace postupů direct marketingu ve společnosti zaměřené na informační technologie (IT). V první …more
Abstract:
The appearance of the Internet and new, rapidly changing emerging online technologies have led to some fundamental changes in marketing -- especially direct marketing. Besides the growing popularity of the Internet, the appearance of databases and one-to-one marketing are challenging traditional marketing methods. This thesis attempts to illustrate how direct marketing techniques can be implemented …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2011
  • Supervisor: Gina Cook
  • Reader: Markéta Lhotáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26677