Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company – Kamilla Dóra Wachtler
Kamilla Dóra Wachtler
Master's thesis
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Abstract:
Internet a nové, rychle se objevující a ěnící online technologie vyvolaly podstatné změny v marketingu -- obzvláště pak pokud jde o direct marketing. Kromě rostoucí oblíbenosti internetu má na tradiční metody marketingu vliv rovněž rozvoj databází a marketingu typu one-to-one. Tato práce ukazuje možnosti aplikace postupů direct marketingu ve společnosti zaměřené na informační technologie (IT). V první …moreAbstract:
The appearance of the Internet and new, rapidly changing emerging online technologies have led to some fundamental changes in marketing -- especially direct marketing. Besides the growing popularity of the Internet, the appearance of databases and one-to-one marketing are challenging traditional marketing methods. This thesis attempts to illustrate how direct marketing techniques can be implemented …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26677
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: Gina Cook
- Reader: Markéta Lhotáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26677
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Data Mining and Its Effective Utilisation in Marketing Communication
Jan Syrinek -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
Petra Neumannová -
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Patrik Juránek -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová