Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company – Kamilla Dóra Wachtler
Kamilla Dóra Wachtler
Diplomová práce
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Anotace:
Internet a nové, rychle se objevující a ěnící online technologie vyvolaly podstatné změny v marketingu -- obzvláště pak pokud jde o direct marketing. Kromě rostoucí oblíbenosti internetu má na tradiční metody marketingu vliv rovněž rozvoj databází a marketingu typu one-to-one. Tato práce ukazuje možnosti aplikace postupů direct marketingu ve společnosti zaměřené na informační technologie (IT). V první …víceAbstract:
The appearance of the Internet and new, rapidly changing emerging online technologies have led to some fundamental changes in marketing -- especially direct marketing. Besides the growing popularity of the Internet, the appearance of databases and one-to-one marketing are challenging traditional marketing methods. This thesis attempts to illustrate how direct marketing techniques can be implemented …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26677
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Gina Cook
- Oponent: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26677
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Data Mining and Its Effective Utilisation in Marketing Communication
Jan Syrinek -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
Petra Neumannová -
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Patrik Juránek -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva