Kamilla Dóra Wachtler

Diplomová práce

Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company

Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Anotace:
Internet a nové, rychle se objevující a ěnící online technologie vyvolaly podstatné změny v marketingu -- obzvláště pak pokud jde o direct marketing. Kromě rostoucí oblíbenosti internetu má na tradiční metody marketingu vliv rovněž rozvoj databází a marketingu typu one-to-one. Tato práce ukazuje možnosti aplikace postupů direct marketingu ve společnosti zaměřené na informační technologie (IT). V první …více
Abstract:
The appearance of the Internet and new, rapidly changing emerging online technologies have led to some fundamental changes in marketing -- especially direct marketing. Besides the growing popularity of the Internet, the appearance of databases and one-to-one marketing are challenging traditional marketing methods. This thesis attempts to illustrate how direct marketing techniques can be implemented …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Gina Cook
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26677

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities