Bc. Adam Zbiejczuk
Master's thesis
Web 2.0 - charakteristika a služby
Web 2.0
Abstract:
Diplomová práce se zabývá fenoménem Web 2.0 – sociálními weby. Popisuje jejich vznik a rozšíření a specifikuje jejich charakter, podobu a určující vlastnosti: změnu komunikačního modelu, setření hranice mezi autory a konzumenty, participaci uživatelů, reputační systémy a přesun od desktopových aplikací k webovým službám. Teorie je dokumentována a argumentována na případových studiích služeb, na nichž …moreAbstract:
The Master's Thesis is engaged in the Web 2.0 phenomenon – social networks. It describes their origin, rise and expansion, and specifies their characteristics: change in communication systems, blurring of the borderline between author and consumer, user participation, reputation systems and shift from desktop application to web services. The theory is challenged and documented on case studies of web …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cwf25/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2007
- Supervisor: Mgr. David Kořínek
- Reader: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Reputační systém IP adres s využitím dat honeypotů
Ester Rei -
Kooperativní reputační systémy v bezdrátových sensorových sítích
Juraj Ďaďo -
Reputační systémy - vliv na rozhodování zákazníka
Matěj Štěpánek -
Reputační systémy v bezdrátových sensorových sítích
Petr Soběslavský -
Analýza konceptu web 2.0 a návrh využití jeho technologií a služeb v knihovně
Jan Kamenický -
Web 2.0 a veřejný prostor v postmoderním kontextu
Michal LEDWOŃ -
Web 2.0
Pavel Vítek -
Využití serveru www.o2extra.cz k propojení marketingových a komunikačních aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Lukáš Havlena