Market study for a market entry of a mushing organization in Palestine – Jawad Malki
Jawad Malki
Bachelor's thesis
Market study for a market entry of a mushing organization in Palestine
Studie trhu za účelem vstupu musherské organizace na trh v Palestině
Abstract:
MALKI, J. Studie trhu za účelem vstupu musherské organizace na trh v Palestině. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita, 2021. Hlavním cílem této práce je formulace doporučení pro přípravu marketingové a komunikační kampaně jménem nevládní organizace, která by motivovala Palestince ke vstupu do této organizace. Výzkum zahrnuje sběr primárních dat skrz online dotazník v anglickém jazyce (n = 110 …moreAbstract:
MALKI, J. Market study for a market entry of a mushing organization in Palestine. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. The main objective of the thesis is to prepare marketing and communication campaign recommendations on behalf of the NGO to attract Palestinians into joining this organization. The research study employs the collection of primary data via online questionnaire in English …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALKI, Jawad. \textit{Market study for a~market entry of a~mushing organization in Palestine}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/65qeec/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / International Business
Theses on a related topic
-
Communicating science to the public: translating Wynne´s Dog Is Love
Karin KUŠOVÁ -
Přínosy zavedení zaměstnaneckého benefitu "Dog-friendly Office"
Pavlína Mojdlová -
Podnikatelský plán pro dog-friendly kavárnu
Kristýna Benešová -
MARKETING FIRMY MISTER MIX DOG
Klára-Anna Tomek -
A business plan of an online dog accessories store in Czech Republic
Anna Ermolaeva -
Interpreting Food: Ambiguity and Competing Meanings on Dog-meat Consumption in the Philippines
Macario Lacbawan Jr. -
Projekt eventu Royal Dog Cider 2019
Kryštof Tomek -
Nejčastější onemocnění a dlouhověkost německých dog
Kateřina Číhová