Česká filmová a televizní reklama ve 21. století – Mgr. Robert ČERNÝ
Mgr. Robert ČERNÝ
Bakalářská práce
Česká filmová a televizní reklama ve 21. století
Czech cinema and TV commercial in 21. century
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje analýzu nejsilnější a nejbohatší stránky reklamní komunikace, televizní a filmovou reklamu po roce 2000. Snaží se vysvětlit a zařadit do kontextu reklamního světa některé pověry a rčení, například {\clqq}zlaté české ručičky`` nebo {\clqq}typický český humor``. Také se pokusí odpovědět na některé otázky. Ta zásadní zní: Uplatňuje česká reklama své specifické kulturní stereotypy …víceAbstract:
Bachelor{\crq}s dissertation including analysis of the most powerful and wealthiest aspect of advertisement communications in TV and film ads after year 2000. It is trying to describe and place into context some of superstisions and formulas like {\clqq}Gold czech hands`` or {\clqq}Typical czech humor``. Also it trying to give answers on some questions. The basic question is: Does the czech advertisement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor:
556
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÝ, Robert. Česká filmová a televizní reklama ve 21. století. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Skrytá reklama a product placement v českých mediích
Šárka Růžičková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory
Juraj Pilát -
Product placement v české kinematografické tvorbě
Martina Suková -
Product placement a jeho vnímání českým a slovenským spotřebitelem
Petra Dvorská -
PRODUCT PLACEMENT V ČESKÝCH FILMECH PŘED A PO NABYTÍ ÚČINNOSTI ZÁKONA Č. 132/2010 SB. O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Anna MIMOCHODKOVÁ -
Cesta product placement na televizní obrazovku
Alžběta Bláhová