Mgr. Robert ČERNÝ

Bachelor's thesis

Česká filmová a televizní reklama ve 21. století

Czech cinema and TV commercial in 21. century
Abstract:
Bakalářská práce obsahuje analýzu nejsilnější a nejbohatší stránky reklamní komunikace, televizní a filmovou reklamu po roce 2000. Snaží se vysvětlit a zařadit do kontextu reklamního světa některé pověry a rčení, například {\clqq}zlaté české ručičky`` nebo {\clqq}typický český humor``. Také se pokusí odpovědět na některé otázky. Ta zásadní zní: Uplatňuje česká reklama své specifické kulturní stereotypy …more
Abstract:
Bachelor{\crq}s dissertation including analysis of the most powerful and wealthiest aspect of advertisement communications in TV and film ads after year 2000. It is trying to describe and place into context some of superstisions and formulas like {\clqq}Gold czech hands`` or {\clqq}Typical czech humor``. Also it trying to give answers on some questions. The basic question is: Does the czech advertisement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Identifier: 556

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČERNÝ, Robert. Česká filmová a televizní reklama ve 21. století. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.