Hra ve školní družině jako prostředek rozvoje sociálně komunikačních dovedností dětí – Jindřich JANOTA
Jindřich JANOTA
Bakalářská práce
Hra ve školní družině jako prostředek rozvoje sociálně komunikačních dovedností dětí
Playing in the School Group as a Means of Developing Social Communication Skills of Children
Anotace:
V mé bakalářské práci se zaměřuji na rozvoj osobností dětí ve školní družině, konkrétně na rozvoj jejich sociálně komunikačních dovedností pomocí her. Školní družina je mezistupněm mezi vyučováním a volným časem dětí. Z toho důvodu by měla pozitivně ovlivňovat vývoj žáků, kteří ji navštěvují. V praktické části mé bakalářské práce zkoumám a interpretuji reflexi vychovatelek na aplikaci her ve školní …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focuse on developing personalities of children, especially on developing their socially and communication skills through playing games. A school club is intermediate stage between lessons and children's leisure. For this reason, it should positively affect the development of children. In the practical part of my bachelor thesis I examine and interpret reflection of governesses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANOTA, Jindřich. \textit{Hra ve školní družině jako prostředek rozvoje sociálně komunikačních dovedností dětí}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/65xdzx/.
Jak správně citovat práci
JANOTA, Jindřich. Hra ve školní družině jako prostředek rozvoje sociálně komunikačních dovedností dětí. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence sociálního pracovníka v kontextu historie i současnosti sociální práce v sociálních službách
Kateřina Tajanovská -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Využití muzikofiletických principů ve výuce žáků 1. stupně základních škol pro rozvoj kompetence sociální a personální
Juliana Synková -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková -
Kompetence sociálního pracovníka v sociálních službách vedoucí
Ivana Vomáčková