Marie Ortová
Bakalářská práce
Marketing ve finančním poradenství
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové pojmy v oblasti finančního poradenství, marketingového mixu a komunikačního mixu. Dále se zaměřuje na využití komunikačního mixu v online prostředí. Praktická část zahrnuje kvalitativní …víceAbstract:
This bachelor thesis is concerned with marketing strategies in the financial consulting industry with an emphasis on the use of internet marketing to attract new clients and associates. The theoretical part of the thesis defines the key concepts in financial consulting, marketing mix and communication mix. In addition, it focuses on the use of communication mix in the online environment. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/6608fk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vybraného podniku se zaměřením na on-line nástroje
Ondřej Kostrhun -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká