Mgr. Jitka Čermáková

Diplomová práce

Teachers' practices in eliciting answers in L2 classrooms: A multimodal conversation analytic perspective

Teachers' practices in eliciting answers in L2 classrooms: A multimodal conversation analytic perspective
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na multimodální prostředky, které vyučující využívá v hodinách angličtiny při získávání správných odpovědí od žáků během práce se slovní zásobou. Práce dále sleduje, jak tyto interakční praktiky utvářejí příležitosti k učení. Data k tomuto výzkumu zahrnují 180 minut nahrávek (4 vyučovací hodiny) interakce v hodinách angličtiny odehrávající se mezi vyučující a pokročilými …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the multimodal means a teacher uses in an L2 classroom to elicit correct answers from learners during vocabulary work and observes how such interactional practices create learning opportunities for the students. The data for the research comprises 180 minutes of recordings (4 lessons) of classroom interaction between advanced students of English and their teacher at a …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2023
  • Vedoucí: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.
  • Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta