Návrh marketingové komunikace města v cestovním ruchu – Darina Bošanská
Darina Bošanská
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace města v cestovním ruchu
Marketing Communication Design in Tourism of the City
Anotácia:
V diplomovej práci som sa snažila zamerať a zároveň poukázať na marketingovúkomunikáciu mesta a to hlavne v oblasti cestovného ruchu.Úvodom predstavujem mesto a jeho veľký prínos pre samotný ruch, predovšetkýmprostredníctvom atraktivít.Druhá kapitola sa zaoberá charakteristikou mesta a jeho atraktivít, kde som súčasne spájalahistóriu a súčasnosť jednotlivých prvkov.V teoretickej časti sa snažím zamerať …viacAbstract:
The thesis I tried to focus and to highlight the marketing communication of the city,especially in the field of tourism.Introducing the city and its great contribution to tourism itself, mainly through attractions.The second chapter describes the city and its attractions, where I simultaneouslycombining history and contemporary elements.In the theoretical part, I try to focus on issues of marketing …viacKeywords
Marketingová komunikácia cestovný ruch propagácia v cestovnom ruchu proces komunikácie komunikačný mix reklama osobný predaj podpora predaja práca s verejnosťou priamy marketing výstavy a veľtrhy reklamná kampaň správna reklama Marketing communication tourism promotion of tourism the communication process communication mix advertisement personal selling sales promotion public relations direct marketing exhibitions and fair advertising campaign advertising management
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79913
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Miroslav Merenda
- Oponent: Jiří Knopp
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Propagácia spoločného kultúrneho dedičstva na východnom Slovensku a Zakarpatskej Ukrajine v cestovnom ruchu
Filip Balenčin -
Propagácia spoločného kultúrneho dedičstva na východnom Slovensku a Zakarpatskej Ukrajine v cestovnom ruchu
Filip Balenčin -
Propagácia Slovenskej republiky v cestovnom ruchu.
Veronika Tomanová -
Analýza marketingové komunikace firem cestovního ruchu ve vybrané destinaci ruchu
Alexandr Fomenko -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Integrovaná marketingová komunikácia podniku
Judita Jagušáková -
Tvorba komiksu, jeho prezentácia a komunikácia s publikom na platforme crowdfundingových médií
Michal Lorek