Pohled společnosti na etický kodex reklamy – Ľuboš Kubena
Ľuboš Kubena
Bakalářská práce
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Society's View on the Advertising Code of Ethics
Anotace:
V súčasnej dobe je vplyv reklamy na naše chovanie a myslenie neodmysliteľnou súčasťou každodenného života, pričom môže mať pozitívne aj negatívne dôsledky na spoločnosť. Preto je dôležité, aby bola reklama eticky akceptovateľná. Cieľom tejto práce bolo analyzovať a porovnať názory verejnosti na vybrané závadné a nezávadné reklamy z etického hľadiska. Autor vybral 5 závadných a 4 nezávadné reklamy, …víceAbstract:
Currently, the influence of advertising on our behavior and thinking is an inherent part of everyday life, with both positive and negative consequences for society. Therefore, it is important for advertising to be ethically acceptable. The aim of this work was to analyze and compare public opinions on selected unethical and ethical advertisements from an ethical perspective. The author selected 5 unethical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubena, Ľuboš. Pohled společnosti na etický kodex reklamy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tabáková reklama v současné právní úpravě
Miroslav Selka -
Samoregulácia, regulácia a propagácia potravín (Porovnanie ČR a EÚ)
Barbora Florková -
Morálka a etika v prózách Varlama Šalamova
Patrik Orth -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Etika v podnikatelské činnosti
Pavla Podolníková -
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš -
Profesní etika učitelů na 1. stupni základní školy
Jitka Holzerová -
Etika v bankovnictví
Aneta Píchová