Corporate social responsibility and its influence on the success of the company – Nilufar Babirli
Nilufar Babirli
Diplomová práce
Corporate social responsibility and its influence on the success of the company
Abstract:
The thesis deals with the issue of corporate social responsibility practices and their role in the development of business activities run by commercial entities. The author investigates the key theoretical aspects related to CSR practices in the current conditions of global economic development, and investigates the practical example of CSR activities implemented by Mercedes-Benz Czech Republic. The …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Éamon Lenihan
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BABIRLI, Nilufar. \textit{Corporate social responsibility and its influence on the success of the company}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/66lxxq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Název
Vložil
Vloženo
Práva