Implementation of E-learning in Homework for Secondary School Learners – Bc. Dana Pětrošová
Bc. Dana Pětrošová
Diplomová práce
Implementation of E-learning in Homework for Secondary School Learners
Implementation of E-learning in Homework for Secondary School Learners
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím e-learningu jako nástroje pro domácí úkoly na středních školách. Teoretická část práce se věnuje tématice e-learningu, domácích úkolů a současných adolescentů. Zvláštní pozornost je věnována způsobu, jakým dnešní mladá generace využívá digitální technologie. Výzkum byl realizován ve vybrané třídě střední školy a skládal se z dotazníků, dvou domácích úkolů zadaných …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of e-learning as a tool for homework for secondary school students. The first part provides the theoretical background about e-learning, homework and today’s adolescents with special attention to today’s young generation’s use of digital technologies. The research itself was conducted in a chosen classroom of a secondary school and it consisted of questionnaires, two …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k8uth/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová
- Oponent: PhDr. Simona Kalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Repair in English language teaching in Czech secondary schools
Šárka Hálová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Teaching Literature in Secondary Schools as Part of the English Language Curriculum
Jan Švábenský -
Distance Learning at Secondary Schools: Improving Pronunciation Through Educational Videos
Anna Štangelová -
The Use of Google Docs in Writing Lessons at Czech Secondary Schools as an Alternative to Pen and Paper
Barbora Šišková -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Teaching CLIL in Distance Learning Conditions in Czech Secondary Schools
Steve Chalk -
Interconnection of Music and English Language in Teaching at Lower Secondary Schools
Johana Palová