Mgr. Jana Švárová
Master's thesis
Analýza vybrané kauzy ÚOHS
Analysis of UOHS case
Anotácia:
Diplomová práce s názvem „Vybraná kauza ÚOHS“ analyzuje trh nealkoholických nápojů s vertikálním cenovým kartel. Uzavírání cenových dohod je považováno v české právní praxi za protiprávní a je sankcionováno. Ačkoliv téma diplomové práce stojí na pomezí práva a ekonomie, ekonomickému aspektu problému bude věnován značně větší prostor. Cílem práce je totiž provést ekonomickou analýzu trhu s nealkoholickými …viacAbstract:
The diploma thesis “Analysis of ÚOHS Case” provides an analysis of a market of non-alcoholic drinks with vertical agreement about prices. Vertical cartels concerning prices are considered illegal by the Czech law, and hence are punished. Even though this issue lies on the borderline of economics and law, the economical approach is given considerably more space. The goal of the thesis is to provide …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ngm27/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Tomáš Paleta, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Krčál, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Economic Policy
Práce na příbuzné téma
-
Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě
Marta Pšikalová -
Zhodnocení postavení společnosti Coca-cola Hellenic na trhu nealkoholických nápojů v ČR
Karolína Švejkovská -
Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh
Kristýna Nováková -
Měření úspěšnosti značky na trhu nealkoholických nápojů
Lucie Waliczková -
Analýza vnímání barev na trhu nealkoholických nápojů
Alice Kopecká -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Lucie Hankeová -
Ranking vybraných společností na trhu nealkoholických nápojů
Petr Klement